Lelaki Maut Ditetak Dan Dikelar.


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki maut dipercayai ditetak dalam satu pergelutan di rumahnya di Kampung Laksamana, Gombak dekat sini, awal pagi tadi.
Mangsa yang dikenali sebagai Balwant Singh, 53, ditemui terbaring di ruamg tamu rumahnya dalam keadaan berlumuran darah oleh adiknya kira-kira jam 9.45 pagi.


Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, pihaknya bergegas ke tempat kejadian selepas menerima laporan dan dapati mangsa sudah meninggal dunia. Katanya, siasatan awal mendapati mangsa mengalami kecederaan parah ditikam sebanyak tiga kali di dada serta tujuh kesan kelar di kepala serta turut dihentak dengan objek tumpul.


Mayat dihantar ke Hospital Selayang untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan Polis turut menahan adik mangha berusia 47 untuk siasatan lanjut.

Artikel@MyMetro

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS